Am învățat

Am învățat ca viata este pe cât de dura pe atât de frumoasa.
Am învățat ca prietenii sunt putini si trebuie tratați cu mare respect, având grija sa le întorci aceeași prietenie de care te bucuri.
Am învățat ca plecam cu șanse egale de când ne naștem, însa diferența făcută este ca șansele pierdute (pe care nu ar trebuii sa le pierzi vreodată), sunt prinse din zbor de o alta persoana.
Am învățat ca pentru fiecare greșeală făcută in viata vei plăti pentru ea la un moment pentru a menține echilibrul dintre bine si rău.
Am învățat ca putem spune NU.
Am învățat ca poți reuși in viata si telul propus poate fi atins.
Am învățat ca familia este cel mai de preț lucru ce-l poate primi o persoana de la viata.
Am învățat ca toți vor sa traiască in vârful muntelui, dar nimeni nu este dispus sa-l escaladeze si sa se bucure de toată fericirea si creșterea ce au loc in timpul urcușului. Am învățat ca trebuie sa te bucuri de călătorie si sa nu te gândești doar la scopul ei. Am învățat ca e mai bine sa dai sfaturi doar când sunt cerute. Am învățat ca in timpul irosit puteam reuși multe lucruri.
Am învățat atât de multe, suntem conștienți de ele, sunt bine păstrate (poate prea bine), dar folosim ce am învățat in viata de zi cu zi?


Beliebte Posts